Midsommar.

En hektisk vecka har flugit förbi. Jag har haft showschool och kört show på tre pers och jobbat på midsommar... Samira har nämligen varit sjuk ett tag så vi har jobbat extra mkt... Har en välbehövlig ledig dag idag, läst massa och vilat. Ätit middag med Anneli.

Midsommar blev väldigt lyckat! Vi inledde dagen med en midsommarfika på Marcus balkong. Letade först efter jordgubbar i varje supermarket men de var såklart slut överallt. Så det blev glass, vindruvor, croissants, kaffe istället! Sedan höll vi i dansen runt midsommarstången, och det blev lyckat! många som var med o dansade.

På kvällen gjorde vi Viva Nordica på 3 personer och även Arvid (tekniker) gjorde en liten performance som en överraskning efteråt! Succén var ett faktum! Kvällen fortsatte på Marcus balkong med lite vin och firning. Och sen fortsatte vi vidare till Aiya Napa där vi dansade natten lång! Kom hem kl 6 och tog ett morgondopp och såg solen gå upp... Härligt!

Här kommer lite bilder


syrran o jag              jag, Gili, Samira         Andreas o jag    Midsommar


Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0