Tomhet.

Idag har lugnet infunnit sig i min lilla lägenhet. Den ser inte längre ut som ett krig har brutit ut. Ingen disk, inga kläder överallt. Men tomt är det. Nu har Andreas åkt hem och även min syster som var på besök en vecka. Känns superensamt just nu, men jag vänjer väl mig. Andy stannade ju trots allt en månad så det är ju inte så konstigt det känns tomt…Kommer sakna honom otroligt!

 

Att ha min syster här på besök var helt underbart! Finns knappt ord o beskriva hur bra det känns att få lite familj i min vardag härnere. Vi var på Konnos Bay den härliga stranden med extremt klart vatten, katamarantur och en sväng i Aiya Napa. Självklart hann vi ju även med en lite utgång i torsdags… OCH så har vi varit på ett litet äventyr och hoppat från klippor vid ett ställe som heter Cape Greko – det var häftigt!

 

Lite andra äventyr jag också hunnit med är bl.a. paragliding och körning i vänstertrafik. Det sista var faktiskt lite läskigare än det första det kanske man inte kan tro! Men det gick faktiskt helt ok, ännu bättre går det nog nästa gång när det inte är polis, ambulanspådrag mitt i Nicosia under värsta rusningstrafiken! Puh…

 

Nu är det snart dags att dra på jobb. Poolservice nästa!

 

Pussokram

 


Kommentarer
Postat av: syrran

Hej snusis!! Nu är jag hemma och sitter bredvid mamma på kontoret och skriver. Det var så mysigt att vara hos dig. Mamma och pappa är sugna på att komma ner också efter att ha sett de fina bilderna på dig :) stor PUSS!/ syrran, mamma o pappa

2010-06-15 @ 17:34:51
Postat av: Maddishen

Saknar dig gullet, jag vill också komma ner till dig! ahhhh

2010-06-28 @ 17:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0